tisdag 8 februari 2011

Idag har varit en bra dag!
Målat på 2 av mina projekt,bara en strykning kvar =) Ida & jag har ätit god mat...lax! Det är bara vi i våran familj som gillar fisk så vi passade på..
Har bakat en kaka och haft fika besök av Sandra,trevligt! Vi drömmde oss bort i möblernas värld en stund..
Och nu sitter jag & syr...dukar blir det nu.Prickigt,randigt och vitt!!!! Spetsar,nålar och tyg på hela bodet...=)

Uppe i mitt sy rum är det färdigt målat,väntar på el Tony och så dom dära listerna som man aldrig får på plats..sen kan jag flytta in! Kanske ska jag ha inflyttnings fest?? Mysigt kommer det att bli iallafall...

Usha,,,sitter här vid datorn och känner att hunden i famljen verkligen verkligen skulle behöva ta ett bad....Hon luktar värre är ett kadaver!! Och långhårig är hon oxå,får bli ett besök hos Emma`s Hundtrim snart.

Nu ska jag gasa symaskins pedal....tjing så länge!

Kram Johanna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar