torsdag 10 februari 2011

"Pluppen" är borta!!

Jag har haft..haft...=)....en "plupp",eller utåtstående födelsemärke mellan ögat och näsan.Men nu är den borta!
Bestämde mej i höstas för att ta bort den,upptäckte när jag såg mej själv på kort att den var ganska stor ju..
Ser ni "pluppen"..? Gigantisk!!!
Så nu har jag 2 stygn och början till en blå tira...

Nu till en annan sak....Den röda vildkatten har slagit till igen...morr..I början av veckan hade stall katten Kattarina får stryk,tufsig i pälsen och några små sår hade hon fått.
Tidigt imorse släppte jag ut katten Ronja för hon var så dryg(galopperade runt här inne som en häst),dröjde inte länge så hörde jag bråk på trappen.
Så nu skuttar Ronja på 3 ben,är öm i kroppen och hade bajat ner sej i ren skräck!!! :(

Dax att ladda rävling fällan...nu lever röda katten farligt!

Jobb imorgon,så nu ska jag knoppa.../kram Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar