fredag 15 april 2011

Blogg torka....

Ursäkta för Blogg torkan...:/
Men nu är jag tillbax..En del har hänt sen sist,få se nu...

Jo,NA har varit här och gjort ett repotage som kommer i NA Bostad sista Söndagen i April eller första i Maj. =)
Fotografen fotade lite överallt,så det blir spännande och se vad det blir för bilder.


Bilden tagen i mitt kök...

Det andra som har hänt/händer är att vi har parat våran kisse Ronja med Tsonga(Tack Frida för lånet..)
Tsonga är en svart långhårig pojk från Frövi,så i Juni hoppas vi att det kommer ett gäng ulle tussar. =)

Ronja..eller "Nonni" som hon även allas.


Jag håller på ute i "Lilla Åboden" och röjer,det blir några lass till tippen...haha..
Min sambo har så mycket prylar som ska flyttas på,prylar som jag tycker är skräp.Men det är tydligen prylar som har en funktion....Ja där ser man! ;)

Målar penseln har fått lega på hyllan ett tag,har inte haft någon målar lust.Men den kommer väl får jag hoppas..Jag har en del bord som behöver fixas.




Just ja...Jag har anmält mej till Järle Marknad som är den 2 Juli.  http://jarlebyalag.se/

En pytte marknad i mysiga Järle...

Det vart ett inlägg om allt & inget..
Kram Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar